[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.5 - Obrażenia w CC.to dwukrotny atak) jednak nie dostaje już żadnychJeżeli Model trafi zada przeciwnikowi obrażenia  DM z ang.modyfikatorów za Szarżę bo znajduje się w walce wręcz (niedamage.W CC obrażenia opierają się głównie na Sile (ST)szarżuje).każdego Modelu.Zależy to jednak także od broni, jakiej Modelten używa.DM broni białej będą bazowały właśnie na silePrzykład 2: Walkiria (MV 4) wyposażona jest we włócznię,Modelu.DM broni palnej będą zależały zaś wyłącznie odktóra umożliwia jej zaatakowanie przeciwnika oddalonego odstatystyki tej broni (wyjątek stanowi Broń Improwizowana).niej o jeden cal.Najbliższy model wroga- Karnofag znajduje sięNawet najmocniejsze pociągnięcie za spust nie spowoduje, że5 cali przed nią, może więc zadeklarować Szarżę ponieważ jejpocisk zada większe obrażenia.MV i zasięg broni pozwalają sięgnąć wroga.Walkiria wykonujeTrafiony przeciwnik będzie musiał przeprowadzić Test Pancerzapełny Ruch po najkrótszej linii w kierunku Kranofaga tak by(Test AR z ang.armor).Od wartości cechy AR odejmuje się DMznalezć się od niego w odległości jednego cala.Na końcu ruchyzadane przez atakującego.Wynik wyższy od wymaganegowykonuje atak włócznią ale bez modyfikatorów za Szarżę bo niebędzie oznaczał, że trafiony Model odniósł ranę.styka się podstawką z wrogiem.Karnofag przetrzymałuderzenie.Walkiria za drugą akcję deklaruje Szarżę lecz tymPrzykład: Gracz kontrolujący wspomnianego już Roninarazem rusza się tak by dotknąć podstawki wroga.Na końcuwyrzucił na kostce 9.Oznacza to, że trafił.W ataku używałruchu wykonuje Atak uwzględniając już modyfikatory za Szarżę.Katany, obrażenia jakie zadał wynoszą więc ST Modelu + 5.STKarnofag pada martwy.Walkirii pozostała ostatnia Akcja.Samuraja wynosi 5.Stąd DMG=10 (5+5).Walczył z SzaseremNajbliższy przeciwnik znajduje się o 2 cale od niej.Wojowniczka(Chasseur) Cybertronicu.Teraz gracz Kontrolujący Szaserabez namysłu deklaruje kolejną Szarżę.Jednak nie chce zetknąćbędzie musiał przeprowadzić Test Pancerza, aby sprawdzić czysię z przeciwnikiem podstawką więc rusza się tylko o 1cal ijego Model odniósł ranę.wykonuje atak włócznią nie otrzymując modyfikatorów zaAR Szasera = 19.DMG = 10 stąd 19-10=9.Oznacza to, żeSzarżę.gracz będzie musiał wyrzucić 9 lub mniej.Inaczej jego żołnierzodniesie ranę (WD).Dla Szasera oznaczałoby to śmierćposiada bowiem tylko 1 WD.8.4 - Atak w walce wręcz.Atak można wykonać będąc w Walce Wręcz lub mając wrogimodel w zasięgu ataku.Jeśli nie jest napisane inaczej to zasięg8.6- Czekanie, a reagowanie na Szarżę.ataku każdego modelu to kontakt bezpośredni z wrogiemModele, które mają Czekanie mogą reagować na(stykanie się podstawkami).Niektóre modele mają zdolnościzadeklarowaną Szarże przeciwnika.Powinno mieć toi/lub broń, które zwiększają im zasięg ataku o określonąnastępujący przebieg.Gracz deklaruje Szarżę swojego Modelu,odległość.wybiera cel ataku i ustala linię ruchu (najkrótsza możliwa).Podczas tego ruchu przeciwnik może w dowolnym momencieModel poświęcając jedną Akcję może wykonać Atak w walcezadeklarować wykorzystanie zarezerwowanej akcji na dowolną,wręcz (będziemy używać skrótu  Atak CC).Do tego celudozwoloną czynność.Nie można przerwać Szarży jeśli modelużywa się cechy CC.Gracz deklaruje, jaką bronią Model będzieszarżujący zadeklaruje atak, wtedy należy poczekać ażwalczył.Musi wybrać tylko jedną broń, nawet jeśli posiada ichwszystkie testy związane z atakiem zostaną rozstrzygnięte.więcej.Poniżej opisane są trzy specyficzne rodzaje reakcji, któreJeśli model znajduje się w Walce Wręcz to zobowiązany jest domożna wykonać tylko z Czekania i tylko jako reakcję na Szarżęatakowania modeli, które są z nim związane walką (wybór iwroga.kolejność jest dowolna jeśli jest kilka takich modeli)W przypadku gdy model nie znajduje się w Walce Wręcz, celAtaku należy wybrać zgodnie z Priorytetem Celu.Następnie wykonuje się Test Trafienia.Gracz musi uzyskać 8.6.1 Kontr-szarżawynik nie wyższy niż zmodyfikowana Cecha CC atakującegoJest to reagowanie na akcję Szarży wrogiego modelu.JeżeliModelu.nasz Model jest celem Szarży może bez testu LD wykorzystaćModyfikatory w szczególności będą wynikać z użytej broni, zczekanie na Kontrszarżę.Należy wtedy przesunąć nasz ModelSzarży, ale też ze Specjalnych Zdolności posiadanych przezo 1 cal w kierunku atakującego nas przeciwnika.Oba Modelewalczące Modele itd.wykonują jednocześnie atak w CC korzystając z wszelkichModyfikatorów wynikających z Szarży.Może to oznaczać, żePrzykład: Ronin wykonuje atak w CC.Jego cecha CC wynosioba Modele zginą jednocześnie we wzajemnej wymianie8 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • windykator.keep.pl
  • Strona pocz±tkowa
  • Ustna+matura+z+j%C4%99zyka+polskiego+raczej+stara+matura
  • 03 Jan DÅ‚ugosz, Roczniki czyli Kroniki SÅ‚awnego Królestwa Polskiego. KsiÄ™ga 5 i 6 (1140 1240) (2)
  • Historia Polski PWN lata 1764 1864 cz 4 Rzeczpospolita odradzająca się
  • Kirpsza A., Stachowiak G. (red.), Podsumowanie polskiej prezydencji w Radzie UE, 2012
  • Historia%2BPolski%2BPWN%2Blata%2B1764 1864%2Bcz%2B3%2BRzeczpospolita%2BO%25C5%259Bwiecona
  • dÅ‚ugosz jan roczniki czyli kroniki królestwa polskiego VII VIII
  • MAURYCY MOCHNACKI Powstanie Narodu Polskiego w 1830 i 1831 tom II (2)
  • Clancy Tom Jack Ryan 04 Polowanie na Czerwony PaÂździernik
  • Hiaasen Carl Szczeniak
  • § Lee Maureen WrzeÂśniowe dziewczynki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nowe.htw.pl