[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Oznacza to jednak stratę dużejilości czasu i wymaga ogromnego wysiłku, co przyzna każdy rozsądny człowiek.Nikt niepowinien zatem rozpoczynać praktyki kabalistycznego mistycyzmu, dopóki nie przejdziepraktycznie przez moje kompendium pierwszej karty Tarota, Wtajemniczenie do Hermetyzmu.Ktoś, kto praktycznie opanuje kroki opisane w mojej pierwszej książce, będzie zadowolony zszybkich rezultatów w nauce kabalistycznej.Lecz ktoś, kto chce od razu stosować metodyużywania prawdziwej kabały, z samej ciekawości albo braku rozwagi, naraża się na różneniebezpieczeństwa.W takim przypadku, poprzez praktykę, skontaktowałby się z różnymimocami, których nie byłby w stanie kontrolować, a zatem narażałby się na niebezpieczeństworujnowania swojego zdrowia.Zatem każdy, kto nie jest wystarczająco przygotowany na tenkrok został ostrzeżony zawczasu.Ludzie o wysokich moralnych i etycznych standardach, oszlachetnych wartościach ducha i duszy, mogą angażować się w praktyczną kabałę, leczrównież oni, tak jak wszyscy inni, muszą najpierw nabyć konieczne do tego zdolności.Metoda nauczania kabalistycznego mistycyzmu polega na używaniu liter, co umożliwiamówienie kabalistyczne, tj.twórcze.Tak jak wizualne, akustyczne i emocjonalne ćwiczeniaprzedstawione w mojej pierwszej książce, Wtajemniczenie do Hermetyzmu, przyczyniały siędo rozwoju ducha, tak przyszły kabalista musi teraz ćwiczyć poszczególne litery: najpierwwizualnie, potem akustycznie, a na końcu emocjonalnie, aby być w stanie wymówić literękabalistycznie w pełni świadomy sposób.Pierwszym krokiem jest zatem wizualna praktyka33 wymawiania litery.Wizualny aspekt litery odnosi się do jej światła, koloru, tj.do oka i jestanalogiczny z pierwiastkiem woli.Zatem uczeń ponownie zaczyna z pierwszą cechą ducha, zpierwiastkiem woli.Przed opisaniem ćwiczeń z poszczególnymi literami, chciałbym jeszcze raz wspomnieć, żeżadna religia świata nie ma prawa twierdzić, że jest oryginalnym zródłem tej wysokiej nauki.Uczeń praktycznej kabały nie musi posiadać żadnej wiedzy o hebrajskim, czy innym języku.Uniwersalna ekspresja litery nie jest jej formą lecz jej kolorem, albo bardziej dokładnie, jejwibracją koloru.Skoro wibracja koloru liter jest ich najlepiej postrzegalną formą ekspresji, tokażdy może zajmować się kabałą niezależnie od intelektualnego języka jakim mówi.Człowiek Okcydentu jest w stanie wyobrażać sobie właściwy kolor litery w takim samymstopniu jak człowiek Orientu.Wyobrażanie litery w jej prawdziwym kolorze jestrównocześnie wymawianiem jej w określonej wibracji koloru w sferze mentalnej.Ktoś mógłby w związku z tym powiedzieć, że istnieją różne odcienie koloru, a zatem kolornie może być najbardziej zdecydowaną formą wyrażania litery.Takie obiekcje będądokonywane jedynie przez nie wtajemniczonych, gdyż wtajemniczony bardzo dobrze wie, żeidea koloru, jaką człowiek posiada, zależy od stanu jego dojrzałości.Zależnie od twojegoindywidualnego brzmienia, wymawiasz  A wyższym bądz głębszym głosem, wywołująctypową wibrację dzwięku, która jest różna u różnych ludzi, lecz w rzeczywistości po prostuwymawiasz  A , które będzie postrzegane jako  A przez każdego kto je usłyszy.Tak samojest z wyobrażaniem koloru.Nie jest ważne, czy uzyskasz ciemniejszą czy jaśniejszą wibracjękoloru  najważniejszą rolę odgrywa zawsze podstawowy ton koloru i oznacza on daną literę.Chociaż możliwe jest zapisanie wibracji kolorów przy pomocy fizycznych instrumentów, totrzeba podkreślić, że podatność ludzkiego oka na kolory zależy od indywidualnejwrażliwości.Powyższa obiekcja jest zatem nietrafiona, gdyż przyszły kabalista, zależnie odswej indywidualności, nauczy się wypowiadać każdą literę w towarzystwie jej odpowiedniegokoloru, tj.swoją własną zdolnością plastycznego wyobrażania.Skoro praktykował onpierwiastek woli, to będzie w stanie przenieść w ten kolor moc związaną z daną literą.wiczenia pierwszego kroku kursu kabały składają się z nauki wyrażania całego alfabetukolorami.Krok IMistycyzm literRozpoczynam pierwszy krok opisem ćwiczeń z normalnym6  nie hebrajskim  alfabetem dlaużytku kabalistycznego, zaczynając od pierwszej litery:  A , którą kabalista będziepraktykował albo siedząc w asanie, albo na stojąco.Wibracja koloru litery  A jestjasnoniebieska.Tryb praktyki zależy od osoby i  tak jak już wspomniałem  może byćwykonywana podczas siedzenia w asanie albo też na stojąco.Bardzo długo wymawiasz  A w duchu i równocześnie wyobrażasz sobie, że poprzezwymawianie w duchu nabiera ona jasnoniebieskiego koloru i w tym kolorze rozszerza się na6We wszystkich ćwiczeniach kabały w niniejszej książce użyty jest alfabet niemiecki.Jeśli nie znasz językaniemieckiego, sugerowane jest zapoznanie się z podstawową wymową liter tego alfabetu, szczególnie w zakresieliter nie występujących w alfabecie polskim, tj., ,  przyp.tłum.34 cały pokój.Mając trochę praktyki, będziesz wypełniał tym mentalnym  A nie tylko pokójćwiczeń, lecz cały wszechświat [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • windykator.keep.pl
  • Strona pocz±tkowa
  • GIEŁDY JĘDRZEJ NA EGZAMIN Z ANATOMII wersja ostateczna, scalona klucz
  • Joan Wester Anderson ANIELSKIE DROGI. Prawdziwe historie o goœciach z niebios
  • Deveraux Jude Trylogia Panien Młodych z Nantucket 01 Prawdziwa miłoœć
  • Dietrich William Ethan Gage 02 Klucz z Rosetty
  • Nora Roberts Klucze 01 Klucz Œwiatła
  • Wojciech Kowalczyk, Krzysztof Stanowski Kowal. Prawdziwa historia
  • Nora Roberts Klucze (1) Klucz œwiatła
  • Somoza Jose Carlos Klucz do otchlani
  • Pająk Henryk, Lichwa rak ludzkoÂści(1)
  • Roger Zelazny & Fred Saberhagen Czarny Tron
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pajaa1981.pev.pl